Fondată în 1979, astăzi este una dintre cele mai mari și mai prestigioase companii de grădinărit din Portugalia cu 3 Centre de grădină, două magazine și grădini proprii, Recunoscute în sectorul
grădinăritului pentru capacitatea sa tehnică, inovația și calitatea finală a tuturor lucrărilor făcute, Horto do Campo Grande are o vastă echipă tehnică multidisciplinară de profesioniști.
Domenii de activitate
În Horto do Campo Grande se ofera servicii de proiectare, construcție și întreținere a spațiilor verzi.
În centrele Horto se pot cumpăra și plante, flori și o gamă largă de accesorii și decorațiuni pentru grădinărit.
Administrare
Organizația noastră
Recunoscută în sectorul de grădinărit pentru capacitatea sa tehnică, inovația și calitatea finală a tuturor lucrărilor efectuate, în Horto do Campo Grande, avem o echipă de peste 160 de angajați cu
înaltă calificare, alcătuită din arhitecți de peisaj, ingineri, decoratori și grădinari, experiență vastă în elaborarea proiectelor peisagistice, construcția și întreținerea grădinilor care se adaptează la visul fiecărui client.
Ne desfășurăm activitățile printr-un cod de valori bazat pe un angajament responsabil din punct de vedere ecologic și responsabil din punct de vedere social pentru care SGI – Integrated Management System a fost certificat începând cu anul 2008. Pe lângă evaluarea principiilor acestui sistem, Certificarea ne permite să obținem beneficii pentru companie și pentru client, în ceea ce privește reducerea costurilor și optimizarea resurselor.
Norma NP EN ISO 9001: 2008 – Quality Management Systems
Permite proiectarea și furnizarea produsului sau serviciului în timp util, pentru a satisface nevoile și așteptările pieței, promovând satisfacția, încrederea și loialitatea clienților și a consumatorilor finali.
La nivel intern, promovează clarificarea, sistematizarea și formalizarea responsabilităților și autorităților de alocare a resurselor, metodologiile ce urmează a fi adoptate și controalele care
trebuie efectuate, evitând creșterea costurilor care pot fi asociate cu practici rele.
Standard EN ISO 14001: 2012 – Environmental Management Systems
Acesta asigură sistematizarea și formalizarea responsabilităților și autorităților, alocarea resurselor, metodologiile care trebuie adoptate și controalele care trebuie efectuate, care să permită stabilirea unor practici “ecologice”.
OHSAS 18001: 2007 – Occupational Health and Safety Management
Aceasta necesită identificarea corectă a riscurilor asociate activității Organizației în domeniul securității și sănătății în muncă. Stabilește și promovează practici, infrastructuri și echipamente care
asigură un mediu sigur pentru angajații noștri.
Acest certificat SGI – Sistem Integrat de Management al Sistemelor de Management Integrat indică excelența procedurilor noastre comportamentale, teoretice, practice și procedurale, precum și recunoașterea calității și a bunelor practici pe care le imprimam la munca noastră și marchează diferența față de concurenții noștri.